Het is hier fantastisch! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linda Gál - WaarBenJij.nu Het is hier fantastisch! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linda Gál - WaarBenJij.nu

Het is hier fantastisch!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal!

De tijd vliegt, had mij voorgenomen om 2 a 3 keer per week een verslag hieraan toe te voegen, dus werd het weer hoog tijd!

Op het werk gaat heel goed, ze zijn erg tevreden over mij en hebben zelfs gezegd dat ze mij aan willen nemen haha. Ook hebben zij mij al zelfstandig onderzoeken laten doen op de doorlichtkamer, en bucky kamers. Het gaf mij een fijn gevoel dit te mogen doen, en een leuke uitdaging voor mezelf ook. In een voor mij nog vreemd land en andere cultuur, waar ik wel steeds meer aan gewend raak. Het enige waar ik nog een beetje moeite mee heb is het patientcontact, dat verschilt erg met wat ik gewend ben. Maar probeer mij hier ook zoveel mogelijk op aan te passen. Want het is belangrijk (vind ik althans) om hun manier van werken te accepteren en te waarderen, en hier niet direct commentaar op te hebben al heb ik zo wel mijn meningen erover. Maar dit kan ik leuk in mijn evaluaties en opdrachten verwerken :) Ik houd ook van elke werkdag een evaluatie voor mezelf bij. Hierdoor kan ik mijn ontwikkelingen goed bijhouden, evenals alle ervaringen en voorgekomen situaties op het werk.
Heb ook aangegeven dat als het mogelijk is, ik elk onderzoek op de Angio bij zou willen wonen. Dit zijn er gemiddeld 4 per week.
Komende donderdag zal ik mijn presentatie voor de afdeling gaan geven! Spannend maar een leuke uitdaging!

Naast het werk ben ik het weekend naar leuke feestjes geweest, want feesten dat kunnen ze hier wel! Wat een leuke en gezellige sfeer zo'n strandfeest zeg. Heerlijk buiten, genieten van de muziek, lekkere drankjes en nieuwe mensen ontmoeten en leren kennen. Op het strandfeest Wet & Wild ben ik met twee huisgenoten geintervieuwd voor het programma ''het is hier fantastisch''! Dit zal in maart uitgezonden worden, voor de liefhebbers!;)

Vanavond zal eindelijk mijn autootje gebracht worden! Tot nu toe heb ik met huisgenoten mee mogen rijden, en een meisje die hier ook in het ziekenhuis werkt. Maar het is toch wel erg fijn om je eigen auootje hier te hebben en je lekker kunt gaan en staan waar je wilt zonder je afhankelijk te voelen. Ik voel mij al zo goed als ingeburgert, en heb het gevoel dat ik er al veel langer zit dan 1,5 week! Ik ga heel leuk met twee meiden van het huis om, hun zitten hier ook nog de gehele tijd wanneer ik hier ben, zij hebben mij wegwijs gemaakt en met veel dingen geholpen. Het klikt leuk, en we gaan vast nog veel meer leuke dingen met elkaar beleven hier op het eiland!

Ik ga maar weer stoppen, want er moet ook nog gewerkt worden vandaag!

Liefs,
Linda


  • 13 Januari 2015 - 17:20

    Suuuuuuuuuuuuus:

    geniet er van meid!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Halla allemaal, Ik ben Linda Gál, 22 jaar oud. Zit nu in het laatste jaar van mijn duale MBRT opleiding, waarvoor ik binnenkort een minor ga doen in het SEHOS in Curaçao. Via deze blog zou ik jullie graag op de hoogte willen gaan houden!

Actief sinds 15 Dec. 2014
Verslag gelezen: 729
Totaal aantal bezoekers 5579

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Minor in St. Elisabeth Hospital, Curaçao

Landen bezocht: